Welkom op het vernieuwde forum, klik op "forumoverzicht" om alle berichten te zien, veel plezier!

Stoomgroep de Goffert (Nijmegen)

Hier vind u onze grote voorbeelden in schaal 1:1.

Moderator: Gideon

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco_LGB_3011
Lid
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: di 19 jul 2011, 21:58
Land: NL

Stoomgroep de Goffert (Nijmegen)

Bericht door Marco_LGB_3011 »

Het Goffertpark is voor vele Nijmegenaren een plek om even tot rust te komen of om gewoon heerlijk te ontspannen. Er is voor elk wat wils, en tot 2012 reed er een klein treintje om jong en oud rond te rijden. Helaas is dit treintje verkocht en verblijft het nu in Zweden. Oud-machinisten van dit treintje hebben nu een stichting opgericht met als doel dit treintje uit Zweden op te kopen en terug te laten keren in Nijmegen. Ze zijn niet over één nacht ijs gegaan, voordat men ermee begon heeft men eerst een petitie gestart en heeft men een buurtonderzoek gedaan bij de direct aanwonenden. Na alle enthousiaste reactie's is men er vol voor gegaan.

Ik kan er nog een heel verhaal van maken, maar alle informatie staat op de website van Stoomgroep de Goffert.

Afbeelding

Zou toch leuk zijn als dit weer terug keerde. Ik ken het nog van mijn Vierdaagse trainingen in Nijmegen, en ik hoop dat men er in slaagt om dit treintje terug te laten keren.
Plaats reactie

Terug naar “Het grote voorbeeld (alleen voor geregistreerde gebruikers).”