Welkom op het vernieuwde forum, klik op "forumoverzicht" om alle berichten te zien, veel plezier!

Verwaarloosd Belgisch materieel

Hier vind u onze grote voorbeelden in schaal 1:1.

Moderator: Gideon

Plaats reactie
Willem
Lid
Lid
Berichten: 3443
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 13:06

Verwaarloosd Belgisch materieel

Bericht door Willem »

Kijk, en geniet (van de foto's dan):

http://www.urbexforum.nl/viewer/index.php?album=rail
Ter info: Ik ben gestopt als moderator, gelieve mij geen PB's meer te sturen ivm forumzaken!
Dutch-Burt

Re: Verwaarloosd Belgisch materieel

Bericht door Dutch-Burt »

Moeten we niet weer eens een mooie herfst/winterwandeling organiseren.
Bijvoorbeeld hiernaartoe.

http://www.wpack.be/galerie%20reportage ... index.html
Lucien

Re: Verwaarloosd Belgisch materieel

Bericht door Lucien »

Wel Bert (Dutch Burt),
Ik denk niet dat dit echt de moeite loont, maar moest dit tegenvallen dan kan je het nog altijd kombineren, want vlak in de buurt ligt het station van Montzen en dat ligt op zijn beurt juist voor het grote viaduct van Moresnet, en dat is wel de moeite waard meen ik !
Een mooie wandeling in heuvelachtig terrein ...
bauke

Re: Verwaarloosd Belgisch materieel

Bericht door bauke »

Misschien te combineren met dit...
Iets onder Dinant
Afbeelding
Meer achter deze klik:
klik http://www.panoramio.com/photo/39055149

@ Willem: schitterdend album, schitterend materieel... dat het altijd zo moge blijven :!:

Ook interessant voor een treinbaan-ontwerp:

Afbeelding
Westelijk van Keulen, een grote energieleverancier, nog iets verder richting Aken ligt die hele grote dagmijn, ik dacht bruinkool waar het in de DDR zo vies van was... ;)
Gebruikersavatar
treinrobert
Lid
Lid
Berichten: 1190
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 09:52
Provincie: Noord-Brabant
Land: NL
Locatie: Cuijk
Contacteer:

Re: Verwaarloosd Belgisch materieel

Bericht door treinrobert »

Ik heb altijd wel iets met verwaarloosd materieel. Het laat op de een of andere manier voor mij meer geschiedenis zien dan onderhouden materieel. Niet dat ik dat niet mooi vind. Het is een gevoel wat ik erbij krijg denk ik.
Groeten Robert.


Rijdt naar voorbeeld van de Rhätische Bahn.
Willem
Lid
Lid
Berichten: 3443
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 13:06

Re: Verwaarloosd Belgisch materieel

Bericht door Willem »

treinrobert schreef:Ik heb altijd wel iets met verwaarloosd materieel. Het laat op de een of andere manier voor mij meer geschiedenis zien dan onderhouden materieel. Niet dat ik dat niet mooi vind. Het is een gevoel wat ik erbij krijg denk ik.
Je bent niet de enige ;) Aan de ene kant doodzonde dat het weg ligt te rotten, maar anderszijds is het prachtig om al dat schroot te zien, en de sfeer op te snuiven.


@Bert: Je kan net zo goed naar Antwerpen-Centraal komen, al het huidige NMBS materieel is ook hopeloos verouderd :mrgreen:
Ter info: Ik ben gestopt als moderator, gelieve mij geen PB's meer te sturen ivm forumzaken!
Plaats reactie

Terug naar “Het grote voorbeeld (alleen voor geregistreerde gebruikers).”