Welkom op het vernieuwde forum, klik op "forumoverzicht" om alle berichten te zien, veel plezier!

MOB foto's

Hier vind u onze grote voorbeelden in schaal 1:1.

Moderator: Gideon

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willie C
Lid
Lid
Berichten: 4364
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:48
Provincie: Limburg
Land: NL
Locatie: Stein

MOB foto's

Bericht door Willie C »

Hallo, misschien kan iemnand mij helpen aan foto's van de MOB met name de station's langs deze baan, met name een foto van een station, zoals je vanuit de trein het station nadert. Ook mooie landschapsfoto's zijn welkom, het gaat NIET om de treinen, het gaat om stations en landschapsfoto's van de MOB tussen Montreux en Zweisimmen. Ook een link waar ik foto's kan vinden zijn welkom, ben benieuwd of mij iemand hier mee kan helpen, bij voorbaat alvast mijn dank.
Gr. Willie

Limburgs Gezellig Baantje.....
Gebruikersavatar
Eddebruijn
Lid
Lid
Berichten: 2177
Lid geworden op: ma 13 okt 2008, 11:25
Provincie: Noord-Holland
Land: NL
Locatie: 't Gooi

Re: MOB foto's

Bericht door Eddebruijn »

Willie,

Probeer Google Earth eens. Je kan dan het traject volgen en heel veel mensen plaatsen daar hele mooie foto's op. Zeker de moeite waard. Kijk ook een bij het landwasserviaduct. Ik denk dat er wel 20 of 30 foto's te zien zijn.

Ed
Afbeelding

Wil je ook een RhB Fliegende Rhatier - RhB Ge 2/2 - FO HGe 4/4I - RhB Tm 2/2 - VZ HGe 4/4 I in model? Kijk op http://www.edgb.nl
Theo

Re: MOB foto's

Bericht door Theo »

Willie C schreef:Hallo, misschien kan iemnand mij helpen aan foto's van de MOB met name de station's langs deze baan, met name een foto van een station, zoals je vanuit de trein het station nadert. Ook mooie landschapsfoto's zijn welkom, het gaat NIET om de treinen, het gaat om stations en landschapsfoto's van de MOB tussen Montreux en Zweisimmen. Ook een link waar ik foto's kan vinden zijn welkom, ben benieuwd of mij iemand hier mee kan helpen, bij voorbaat alvast mijn dank.
Ik zal via je email-link je wat toe sturen, OK?
Gebruikersavatar
Willie C
Lid
Lid
Berichten: 4364
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:48
Provincie: Limburg
Land: NL
Locatie: Stein

Re: MOB foto's

Bericht door Willie C »

Theo, je hebt een mail, :!: en alvast bedankt voor je reactie. :)
Gr. Willie

Limburgs Gezellig Baantje.....
Lucien

Re: MOB foto's

Bericht door Lucien »

Willie,
Indien je de geschikte foto's hebt gevonden, laat ons dan ook even meegenieten ;)
Die Google earth is wel een goed idee denk ik, kan iets opleveren !
Gebruikersavatar
Willie C
Lid
Lid
Berichten: 4364
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:48
Provincie: Limburg
Land: NL
Locatie: Stein

Re: MOB foto's

Bericht door Willie C »

Lucien schreef:Willie,
Indien je de geschikte foto's hebt gevonden, laat ons dan ook even meegenieten ;)
Die Google earth is wel een goed idee denk ik, kan iets opleveren !
Natuurlijk Lucien, :!: je word op je wenken bediend, 8-) iedereen mag op dit Forum meegenieten :!:
Gr. Willie

Limburgs Gezellig Baantje.....
JLGB

Re: MOB foto's

Bericht door JLGB »

Hallo, misschien kan iemnand mij helpen aan foto's van de MOB met name de station's langs deze baan, met name een foto van een station, zoals je vanuit de trein het station nadert. Ook mooie landschapsfoto's zijn welkom, het gaat NIET om de treinen, het gaat om stations en landschapsfoto's van de MOB tussen Montreux en Zweisimmen. Ook een link waar ik foto's kan vinden zijn welkom, ben benieuwd of mij iemand hier mee kan helpen, bij voorbaat alvast mijn dank.
Heb je hier wat aan. Ik heb vandaag een docu opgenomen op Travel Channel over het traject Montreux-Zweisimmen, hier wordt het volledig weergegeven met beelden uit de trein, uit de lucht etc., ik denk wel dat ie wel ruim een jaartje of tien oud is (aan de auto's te zien die in het filmpje voorkomen). Interesse? stuur een PM'tje. Of heb je zelf Travel Channel : Swiss railway journeys op zondag voormiddag of woensdag avond

JLGB :ugeek:
Gebruikersavatar
Willie C
Lid
Lid
Berichten: 4364
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:48
Provincie: Limburg
Land: NL
Locatie: Stein

Re: MOB foto's

Bericht door Willie C »

Hallo.

Zoals beloofd enkele foto's van de MOB die ik tot nu toe mooi vind :!:

Afbeelding

Een mooie foto van een fraaie brug in de buurt van Gsaad :)

Afbeelding

Een mooie foto van het vertrek van een trein vanuit Montreux, recht het meer van Geneve :!: Van dit soort foto's kan ik nog wel wat gebruiken, de treinen zijn niet echt belangrijk, het gaat om markante plekjes van het MOB traject.
Gr. Willie

Limburgs Gezellig Baantje.....
Plaats reactie

Terug naar “Het grote voorbeeld (alleen voor geregistreerde gebruikers).”